piątek, 3 lipca 2015

Pierwsza inspiracja - kartka

Witam!

Dzisiaj przypada termin pierwszej mojej inspiracji na tym blogu i mam nadzieję, że moja praca zachęci Was do stałych odwiedzin oraz do korzystania z oferty SKLEPU.

Postanowiłam na tą okazję wykonać kartkę w modnym ostatnio kontrastowym zestawieniu kolorów:
ciemny brąz - turkus.



Wykorzystałam digi stempel autorstwa :  Wikucha

Złote kropeczki wykonałam przy użyciu złotego pearlmakera.


Turkusowy kwiatek wykonałam własnoręcznie z papieru czerpanego.
Jakości tych papierów nie trzeba nikomu zachwalać, jest to znana i uznana już na rynku marka. 
Wzornictwo tej kolekcji pozwala na wykorzystanie jej do wielu typów projektów. Jest to poszukiwana na rynku nowość i mamy ją w swojej ofercie.

Równie piękne połączenia turkusu i brązu mają dostępne w sklepie papiery  z kolekcji PIĘKNY UMYSŁ Galerii Papieru.

Jeżeli jeszcze nie zapoznaliście się z ofertą SKLEPU, zachęcam do wizyty i przeanalizowania asortymentu. Przekonacie się, że w jednym miejscu możecie się kompleksowo zaopatrzyć w to, co każda szanująca się scraperka powinna zawsze mieć pod ręką.
Dodam na marginesie, że możecie zminimalizować koszty dostawy wybierając opcję dostawy do PACZKOMATU.

Produkty użyte do wykonania kartki zostały podlinkowane w tekście. Znajdziecie je klikając w wyróżniony tekst.





Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne moje inspiracje.



10 komentarzy:

  1. Świetne kolory i bardzo ładna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję wszystkim za słowa uznania i mam nadzieję, że poczułyście się dostatecznie zainspirowane do sięgnięcia po tą właśnie kolekcję papierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony kolorek (ten turkusowy)ostatnio wreszcie go pociachałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne połączenie kolorów. Przepiękna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorystyczne i kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale dobrane kolorki, co w rezultacie daje efekt ŁAŁ!

    OdpowiedzUsuń