wtorek, 25 sierpnia 2015

shabby budka

Taka trochę mediowa i stylu shabby chic może być wykorzystana dwojako,może być doskonałą alternatywą dla tradycyjnej kartki,jak również może cieszyć oko na naszej prywatnej półce :)
Jako,że ja od zawsze zakochana w koronkach więc i tutaj nie mogło ich zabraknąć,sprawdzą się praktycznie każde i oczywiście w niedawno odkrytym gesso dzięki któremu pozmieniałam nawet kolory kwiatów,których również nie mogło zabraknąć na mojej pracy :)





                                                                    Przy tworzeniu budki wykorzystałam;


                                      


                    


                                                           


Przypominam kochani o trwającym wyzwaniu ,
 na które serdecznie zapraszam.
Pozdrawiam -Agnieszka




15 komentarzy:

  1. ŚLiczna, uwielbiam Twoje prace!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie prace, choć sama jeszcze nie odważyłam się zrobić. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) to wbrew pozorom nie jest trudne :) dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Robi wrażenie :) Też chciałabym tak potrafić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie potrafisz ale o tym nie wiesz :) dziękuję bardzo :*

      Usuń
    2. pewnie potrafisz ale o tym nie wiesz :) dziękuję bardzo :*

      Usuń