poniedziałek, 9 listopada 2015

Mix- mediowe pudełko. Historia prawdziwa.


Miło mi Was dziś tutaj ugościć i spotkać się, zacnym gronie koleżanek skraperek. ;)

Jeśli jesteście stałymi czytelnikami, to wiecie, że uwielbiam mediować. A już w szczególności na pudełkach. I mam to do siebie, że jak już zrobię jedno, to hurtem robię kilka następnych. Tak mnie to wciąga.
W poprzedniej inspiracji pokazałam Wam, jak możecie ozdobić naszymi tekturkami, pudełko w świątecznym stylu. Dziś zaprezentuję pudełeczko na bogato. Gdzie znajdziecie dużo mediów i świecidełek.






Bazę stanowi mieszanka gessa i farb metalicznych. Niestety nie potrafię uchwycić na zdjęciu, tego pięknego połysku i satynowego wykończenia.
Pasta strukturalna także musi zostać użyta, więc przy pomocy maski wyczarowałam delikatną strukturę.






Wieczko zostało ozdobione na bogato. Przekątna prostokątnego pudełka to istna feeria barw, tekstur i niebanalnych dodatków, wykonana przy użyciu całej masy mediów.  Wszystkie elementy macie podlinkowane u dołu posta, ale nic nie szkodzi na przeszkodzie, byście poeksperymentowali. :)

Trochę malowania, troszkę chlapania. A na to wszystko perełki w płynie, mikrokulki przyklejone na medium żelowe, jakieś brokaty i dżeciki i inne dostępne dodatki. Grunt by były mocno świecące. ;)






I na tym kończę opowieść o mix- mediowej szkatułeczce. Czujecie się zainspirowani?
Ja tak! I mam ochotę zrobić następne pudełko... :D


A teraz uwaga!!!

Jeśli udało Wam się dotrzeć aż tutaj, to Wasza cierpliwość zostanie nagrodzona w 


EKSPRESOWYM CANDY!!!


Warunki konieczne do spełnienia: komentarz pod  tym postem z uwzględnieniem kolejnego numeru

Candy trwa dwa dni : 9 i 10 listopada 2015
Nagrodą będzie: maska- Stars

Wyniki podamy : 12 listopada 2015

Życzę powodzenia!





W pracy skorzystałam, z dobrodziejstwa tychże mediów i dodatków


Farba akrylowa METALLIC - Raspberry - malinowa Farba akrylowa METALLIC - Violet - fiolet Ayeeda Medium - Pasta modelująca Medium żelowe  Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste Lavender Mist Tusz SPLASH! - Różowy

 Maska - Tattered Grid  Mikrokuleczki  - fioletowe Mikrokuleczki  - metalizowany ciemny róż 


Pearlmaker purpurowy



Pozdrawiam Was serdecznie!

Do zobaczenia wkrótce.



28 komentarzy:

  1. 1. Mediowe pudełeczko spod twoich rąk i do tego jeszcze fioletowe - uwielbiam <3 I zainspirowana się czuję .... do zobaczenia twojego kolejnego cudnego pudełeczka :D Ale może maska mnie zainspiruje, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, twoje komentarze zawsze leją miód na moje serduszko. :) Trzymam kciuki. :)

      Usuń
  2. Pudełko wyszło obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Piękne pudełko
    ustawiam się w kolejeczce do Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Pięknie wyszło! Czuję się zainspirowana, zmotywowana i chętnie też bym poeksperymentowała:)) Dlatego staję w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że czujesz się zmotywowana i zainspirowana. Może dla ciebie uśmiechnie się szczęście i będziesz mogła działać. Trzymam kciuki! :)

      Usuń
  5. 5. Piękna praca, uwielbiam Twoje mix mediowe arcydzieła! I ja ustawiam się w kolejce:)
    Ps. Wpisałam numerek 5 ale nie wiem czy Selennea też wyraża chęć udziału w zabawie, zakładam, że tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, pięknie dziękuję za ten komentarz. <3 Trzymam kciuki i dziękuję za pilnowanie kolejki. :) Tak, zakładam, że Selennea też bierze udział w zabawie. :)

      Usuń
    2. A z mediami to szalejemy:) Dzieciaki uradowane z ciaprania (ja mniej, bo jeszcze to wszystko nieskoordynowane i brudno wszędzie) ale efekty są powalające - obecnie robimy przepiśniki dla mamy po choinkę! Jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  6. 6. cudna szkatułeczka, dopisze się jeśli mogę ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa no i pozdrawiam cieplutko ;))))

      Usuń
    2. Dzięki serdeczne, również pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

      Usuń
  7. 7. Uwielbiam takie cudowności!!! Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam Twoje. Dziękuję za wizytę i trzymam kciuki. :)

      Usuń
  8. 7.Cudowne ...narazie kompletuje akcesoria może i mnie sie uda kiedys coś "zmediować"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały komplet, lecz może wariat? Warto spróbować. Wszystko się zgadza, powodzenia. :)

      Usuń
  9. 10. Energetyczne pudełko - w sam raz na obecną pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest bardzo energetyczne. A mówią, że fiolet wycisza... Trzymam kciuki. :)

      Usuń
  10. 11 Świetne pudełko , energia i magia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne pudełko. Kolorystyka mnie zachwyciła.
    Niestety na candy się nie załapałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Mam nadzieję, że następne candy uda Ci się złapać. ~_~

      Usuń
  12. Jak super różowo i mediowo :)

    OdpowiedzUsuń