środa, 23 grudnia 2015

Ukwiecona szkatułka mediowa


Witajcie :)
Dziś taka przedświąteczna inspiracja - szkatułka, która pięknie spełni rolę przechowywacza drobiazgów, ale także wspaniale nadaje się na prezent dla bliskiej osoby :)



Szkatułka jest maleńka, mieści się na dłoni, co postanowiłam Wam pokazać na zdjęciu :)


Ozdabianie szkatułki rozpoczęłam od pomalowania jej całej na biało farbką akrylową. Następnie nakleiłam papiery i nałożyłam pastę strukturalną przez przepiękną serwetkową maskę 13arts. Jest na prawdę prześliczna a efekty jakie przy jej pomocy uzyskujemy - magiczne!! Wspaniała.


Kiedy pasta wyschła podkolorowałam szkatułkę przy pomocy past strukturalnych Daily Art. Na końcu wpisu znajdziecie link do konkretnych past, których użyłam. Są to kolory rubin i nefryt.


Gdzieniegdzie umieściłam skrawki taśmy washi, potem ozdobiłam wieczko kompozycją kwiatową, do której użyłam elementów tekturowych (essowych oczywiście :) oraz kwiatów papierowych. Kompozycję uzupełniłam perełkami - samoprzylepnymi i w płynie.


Pozostało wykończenie. Brzegi przetarłam jasno beżowym tuszem. Kwiaty tekturkowe pokryłam preparatem glossy accents


Kwiaty papierowe pomalowałam lekko rozwodnionym gesso a kiedy wyschły potuszowałam tym samym tuszem co brzegi szkatułki.
I to wszystko :)

Jak Wam się podoba efekt końcowy? :)

Poniżej materiałoznawstwo :)

                       



Pozdrawiam.


6 komentarzy:

  1. świetne, tekturkowe kwiaty pokryte glossy accents wow swietna praca

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    wypełnionych zapachem świątecznych wypieków,
    nutą wspólnie śpiewanej kolędy,
    ciepłej kochających serc,
    bliskością, radością i pokojem.

    OdpowiedzUsuń