wtorek, 29 marca 2016

Ahoj kapitanie!

Witajcie!

Ostatnim czasem przyszło mi się zmierzyć z kartką 
dla prawdziwego wilka morskiego ;)
nie dość że męski "twór", to jeszcze morskie klimaty, 
które niekoniecznie są moją mocną stroną ;)

Jako bazę wykorzystałam kartkę z pudełkiem 
w formacie DL od Rzeczy z Papieru.
Kartka zaś oparłam na bazie UHK-owej kolekcji " Naval Treaty".



Warstwową kompozycję wzbogaciłam essowymi tekturkami w morskich klimatach. Najpierw pokolorowałam je tuszami Distress 
a następnie pokryłam błyszczącym medium pękającym 
Crackle Accents firmy Ranger
Po wyschnięciu gdzieniegdzie wpuściłam rozrzedzony tusz Splash!
by podkreślić spękania.



Mewy znalazły się również w środku karteczki ;)


Gazę zabarwiłam nowymi Rainbow Color od 13@rts.
Ma on postać proszku, który świetnie reaguje z wodą. 
Wystarczy posypać i spryskać wodą. 
Proszek natychmiast się rozpuszcza 
a o stopniu nasycenia koloru decydujemy sami, 
dozując mniej lub więcej wody ;) dziecinnie proste ;)


Na koniec nie mogło zabraknąć chlapnięć tuszami Splash!,
delikatnych przecierek białym gesso i voila!

MATERIAŁOZNAWSTWO:
 Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Wow, świetnie wyszło! mega morski klimat, i ta mnogość tekturek, a każda idealnie wkomponowana - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) no i ja jestem w końcu zadowolona z efektu ;)

      Usuń
  2. Świetna kartka. Aż trudno uwierzyć, że masz problemy z robieniem morskich kartek i w dodatku o morskiej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiesz Dorota...kwiaty to najlepsze "zapchajdziury", a w męskich pracach wiadomo...ale tutaj z pomocą przyszły genialne essowe tekturki i 90% powodzenia tej kartki, to ich zasługa ;D

      Usuń
  3. Świetna kartka. Aż trudno uwierzyć, że masz problemy z robieniem morskich kartek i w dodatku o morskiej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tak wygląda problem z jakimś tematem to ja chcę mieć taki problem ;) kartka piękna i z tyloma drobiazgami, a ta kotwica z sznurkiem....normalnie słów mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D gdybyś wiedziała ile przebojów było z tą kotwicą ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że kartka się podoba :)

      Usuń