niedziela, 17 kwietnia 2016

Gościnna Projektantka - OBiels02

Witajcie :)

Bardzo miło mi gościć na blogu essy-floresy :) Dziękuję za zaproszenie!

Mam na imię Olga. W świecie internetowym wszyscy znają mnie jako OBiels02.
Jestem żoną i mamą trzech córek.
Od dziecka interesowałam się sztuką, ciągle rysowałam, kleiłam, wycinałam wszystko co się dało :)

Scrapbooking odkryłam przypadkiem jakieś dwa lata temu. Początkowo były to tylko exploding boxy i właśnie dlatego adres mojego bloga to: http://exploding-box.blogspot.com 

Około pół roku temu zaczęłam robić prace w  technice mixed-media i od tego czasu jest to moja pasja.
Uwielbiam eksperymentować  z mgiełkami, farbami, maskami i pastami strukturalnymi.

Tworzę różnorodne prace od małych ATC, poprzez kartki, tagi, aż do dużych projektów jak blejtramy, layouty czy albumy.

Lubię także robić kwiaty z papieru, które umieszczam na swoich pracach.
Zapraszam do obejrzenia kilku moich ulubionych prac.








Pozdrawiam serdecznie, 

OBiels02


12 komentarzy:

  1. Olgę i jej prace poznałam niedawno, zachwyciły mnie od pierwszego wejrzenia i zaczynają inspirować, a ja przygotowuje do swojej przygody z mediami :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Olgę i jej prace poznałam niedawno, zachwyciły mnie od pierwszego wejrzenia i zaczynają inspirować, a ja przygotowuje do swojej przygody z mediami :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Olgi, ogromnie podobają mi się Twoje prace, od jakiegoś czasu podglądam Twojego bloga i się zachwycam! Cudne, nasycone kolory, piękne kompozycje, wszystko tak dopracowane! Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń