niedziela, 3 kwietnia 2016

Wiosenne przesilenie

Ten scrap to wynik wczorajszego mojego nastroju: po prostu miałam ochotę powiedzieć światu - odczep się ode mnie!
Na zwenątrz wiosna wybuchła kolorami, a u mnie w głowie milion myśli na minutę kłębi się, jak te kolorowe nici. I nieustannie dzwoni telefon...
Też tak macie? Mam nadzieję, że szybko mi przejdzie.


Przedstawię materiały użyte do tego scrapa i zmykam na przejażdżkę rowerową - co i Wam polecam!


Papier bazowy - cudny i na dodatek przeceniony. Jeszcze jest na stanie i znajdziecie go tutaj.


Tekturka - ramka została potraktowana tuszem w dwóch kolorach, a potem medium pękającym. Popryskane tło mgiełkami i czarnym splashem. Tekturkę pocięlam na części i dopasowałam o wymiaru zdjęcia.
Zwróćcie uwagę na bardzo ładny stempel marki CREAlies - malutki i wyjątkowo delikatny wzór spękań.

Kolejny fajny gadżet, to napis na przezroczystej folii - z zestawu napisów. Wszystkie zdjęcia produktów sa podlinkowane, więc latwo je w sklepie odnajdziecie.






Miłej niedzieli życzę!


13 komentarzy:

  1. Super LO. Istny wybuch kolorystyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorota - miło mi, że tak komplementujesz moje prace.

      Usuń
  2. jestem oczarowana, rewelacyjne lo, sliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzieło wybitne to nie jest. ale powstało z wewnętrznej potrzeby i to jest istotne.

      Usuń
  3. Jeżeli to ma przedstawiać zły nastrój, to taki mogę mieć, tylko nie wiem, czy chciałoby mi się zrobić jakąkolwiek pracę, zwłaszcza w tak optymistycznej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto spróbować przelać nastroje na papier - w jakiejkolwiek formie! Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  4. Jeżeli to ma przedstawiać zły nastrój, to taki mogę mieć, tylko nie wiem, czy chciałoby mi się zrobić jakąkolwiek pracę, zwłaszcza w tak optymistycznej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać na tej pracy emocje jest piękna ale się wyżyłas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzą takie momenty, że muszę bo "się uduszę"!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wreszcie przyszła, to radosna! Dziekuję za dobre słowo.

      Usuń
  7. no i dobrze ,że tak na Ciebie stres wpływa , bo Twojej twórczości widać słuzy .... Ale życzę , by jednak świat nie był dla Ciebie taki natarczywy

    OdpowiedzUsuń