środa, 29 czerwca 2016

Dziecięce karteczki urodzinowe

Witajcie!

Dzisiejsze kartki to kolorowe wariacje dwóch kolekcji:
 UHK Gallery i Piątek Trzynastego. 
Proste, warstwowe kompozycje to zabawa 
kształtami  i figurami...czyli to, co dzieci lubią najbardziej ;)


Bilecik, kółeczko i chorągiewki wycięłam z arkusza od ScrapBerry's. Znajdują się tam przeróżne elementy do samodzielnego wycięcia, 
które wzbogacą Wasze prace takie jak kartki, LO czy art journale.
W ofercie essowego sklepiku mamy kilkanaście różnych pozycji 
tego producenta, w różnych wersjach i zestawach kolorystycznych...
a na dodatek w bardzo fajnej cenie! 


Użyłam również kolorowych badzików ww producenta.
Znajdziecie je w dziale OUTLET w mocno obniżonej cenie :)



Do drugiej karteczki wykorzystałam essowe tekturki.
Najpierw pomalowałam je białym gesso, później pokryłam żel medium 
i posypałam opalizującym brokatem.
Dzięki temu pięknie się mienią i oddają blask małej księżniczki ;)




Motylki uzyskałam metodą embossingu na gorąco, 
odbijając stempel na sztywnej foli.


Oczywiście na obydwu kartkach nie mogło zabraknąć chlapań 
tuszami Splash! od 13 @rts :)


MATERIAŁOZNAWSTWO:
Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. obie prace niezwykle urokliwe . Bajeczne kolory do tego na pewno przyciągną uwagę dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję ☺ dziękuję serdecznie el 😘

      Usuń
  2. Jakie przesłodkie i przeurocze karteczki :) Piękne :D

    OdpowiedzUsuń