czwartek, 23 czerwca 2016

Pojemnik na karteczki

Dziś mam Wam do pokazania pudełko na małe karteczki, które używamy każdego dnia do robienia mikro notatek. Zawsze takich karteczek szukam po całym biurku i jego okolicach, dlatego pomyślałam, że zebranie ich i przechowywanie w jednym miejscu będzie dobrym rozwiązaniem.

Pudełeczko przygotowałam od podstaw, sklejając bazę i ozdabiając za pomocą materiałów dostępnych w sklepie.



Do wykonania tej pracy użyłam papierów z kolekcji 13arts: Aura Rosa i Out of the Blue. Na bazę wybrałam papiery z Aura Rosa, w środku nie dawałam zbyt wielu ozdób, ograniczyłam się jedynie do chlapnięć i maźnięć mgiełkami i splashami. Natomiast wieczko ozdobiłam elementami wyciętymi z papierów z kolekcji Out of the Blue:




Na wieczku też nie mogło zabraknąć chlapnięć. Niektóre detale podkreśliłam przy pomocy medium szklącego.

Poniżej znajdziecie listę materiałów użytych do wykonania tego pudełka:

        

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Ślicznie to zrobiłaś, mi nie chciałoby się sklejać bazy. Na szczęście mam podobny po innych karteczkach i zmobilizowałaś mnie do ozdobienia go.

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknych rzeczy nigdy dość

    OdpowiedzUsuń