wtorek, 7 czerwca 2016

potrójna ramka



Dzisiaj praca, której tworzenie sprawiło mi ogromną przyjemność- mediowa potrójna ramka z dodatkiem starego żelastwa ;)

Jako baza posłużył mi fantastyczny zestaw ramek z papier mache, w którym się po prostu zakochałam. W naszym dziale z przedmiotami do ozdabiania znajdziecie wiele ciekawych nowości, które pozwolą Wam się nieco wyżyć artystycznie ;)


Zapraszam na garść inspiracji i ogrodową sesję zdjęciową ;)


Każdą ramkę zagessowałam żeby nie chłonęła wilgoci, obkleiłam stronami ze starej książki, gazą, tiulem i skrawkami płótna. Wszystkie warstwy ponownie lekko pokryłam gessem.  



 Kolor to rainbow color i farba akrylowa metalik z 13@rts. Każda z użytych przeze mnie warstw inaczej przyjmuje kolor dzięki czemu tworzą się fajne kontrasty. Żeby wydobyć detale całość na końcu również potraktowałam lekko gessem- należy to robić delikatnie gdyż każde z użytych kolorowych mediów inaczej reaguje z wodą również po wyschnięciu. Dobrze jest najpierw sprawdzić właściwości produktów, które chcemy użyć, ułatwi nam to pracę. 




Rameczki są świetną bazą do oprawy zdjęć, ale u mnie tym razem króluje żelastwo zdobyte na targu staroci ;)





Brzegi każdej ramki dodatkowo wytuszowałam.





Polecam- fantastyczny poligon doświadczalny ;)






Użyte materiały:

     

   

    
   



Pozdrawiam :)



16 komentarzy:

  1. Ależ mi sie podoba...cudo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio mam fazę na turkus i żelastwo ;)

      Usuń
  2. Genialna. Żelastwo idealnie wyeksponowane. Świetna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie klimaty mi się marzą w moim scrap kąciku, pierwszy krok poczyniony ;)

      Usuń
  3. robi wrażenie i mocno do mnie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inspiracja. Chyba też muszę poszukać takich staroci i coś z nich zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Koniecznie pochwal się efektem Twojej pracy :-)

      Usuń
  5. i teraz wiem, co młoda para dostanie zamiast kartki... :) dzięki... głowa mi paruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory do mnie bardzo przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  7. Na taki poligon idę w ciemno! Wspaniała inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cos pieknego..ale się wyżyłas super efekt...

    OdpowiedzUsuń