sobota, 25 czerwca 2016

romantyczny notesik


Witajcie!

Wakacje czas zacząć :) A na wakacje zawsze przyda się jakiś notesik w torebce. Dla siebie skleiłam taki niewielki, romantyczny, na bazie papierów Lemoncraft, które właśnie zawitały na naszych półkach sklepowych. 

Zapraszam do oglądania :)



Brzegi zabezpieczyłam taśmą dekoracyjną.
Uwielbiam warstwy wiec tutaj też nie mogło ich zabraknąć.



Główną ozdobą jest piórko, które kojarzy mi się z notatkami. Piórko wytuszowałam, brzegi lekko podkreśliłam gessem i całość zabezpieczyłam gel medium.




Gotowa do drogi, można notować wakacyjne wspomnienia :)



Użyte materiały:

  

  

 



Pozdrawiam!




13 komentarzy:

  1. Piękny! Życzę Ci wielu fantastycznych wakacyjnch wspomnień do zapisania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że się zapełni samymi słonecznymi wspomnieniami :)

      Usuń
  2. Piękny, a kolory no mega !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uwielbiam te papiery właśnie za cudne kolory :)

      Usuń
  3. Bardzo kobiecy i romantyczny 😊 Aż zachciało mi się zrobić podobny notesik 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny notesik, wygląda delikatnie jak to piórko na okładce

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe , zainteresował mnie ten żel , utrwala on pracę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Medium żelowe ładnie zabezpiecza pracę, daje połysk (chyba, że jest matowe), pozwala przykleić elementy np. Większe kwiaty i świetnie łączy się z innymi mediami. Polecam

      Usuń