środa, 13 lipca 2016

Pastelowo urodzinowo ;)

Hej!

Mam nadzieję, że jeszcze nie zanudziłam Was kartkami ze zdjęciem ;)
ale ostatnim czasem mam sporo okazji by takowe czynić :)


Jako baza posłużyły mi ukochane UHK-owe papierki
 i mimo pokrycia ich białym gesso, 
gdzieniegdzie delikatnie przebija deseczkowy wzór. 


Tym razem użyłam farbki akrylowe od 13 @rts. 
Jak dla mnie  to nowe doświadczenie...
aczkolwiek przy użyciu pędzelka wodnego, 
to prawie jak malowanie mgiełkami ;)
Pierwszy raz użyłam również mikrokulki szklane tej firmy 
i sama się dziwię, dlaczego ja ich wcześniej nie miałam ;)


Oprócz papierowych kwiatów wykorzystałam również tiulowe róże. Świetnie przyjmują media! Możecie się w nie zaopatrzeć 
w naszym sklepiku...i choć tylko są w białym kolorze...wierzcie mi...
dowolnymi mediami nadacie im kolor idealnie pasujący 
do Waszych koncepcji!



MATERIAŁOZNAWSTWO:


Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Piękna praca i cudna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa kartka. Z całą pewnościa może funkcjonować jako piękna ramka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z takim założeniem tworzona ;) dziękuję Dorota :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękna super kolorki,moje ulubione i taka inna.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu 😀 i mnie te kolorki przypadły do gustu, choć delikatne pastele to u mnie rzadkość 😉

      Usuń