piątek, 5 sierpnia 2016

Dziękuję


Witajcie.


Na dziś przygotowałam kartkę pełną kwiatów :)

Wykorzystałam w niej przepiękny ukwiecony arkusz z Galerii Papieru - Jak we śnie 05, tekturkowe essowe ornamenty, sporo kwiatów i trochę mediów :)





Tą kartką chciałabym się pożegnać z DT Essy-Floresy i podziękować Lidii i zespołowi, za ten cudny, twórczy czas. Dziękuję także Wam wspaniali Czytelnicy za piękne przyjęcie każdej mojej tutaj inspiracji i za współtworzenie tego niesamowitego klimatu tego bloga :)

Czas tu spędzony był dla mnie niezwykle wartościowy i rozwijający. 
Jeszcze raz najpiękniej dziękuję :)


Materiały, których użyłam w tej kartce:

   
  


Pozdrawiam serdecznie :)



8 komentarzy:

  1. To my dziękujemy, że dzieliłaś się z nami swoją pasją i talentem. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodzisz ale pięknie się żegnasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 dziękuję za wszystkie essowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przewspaniała praca :) Szkoda że opuszczasz Essowy zespół ale mam nadzieję że nieraz zobaczymy Ciebie i twoje śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń