środa, 23 listopada 2016

Żółto-czarna kartka / A card in yellow and black

Cześć,

na dziś przygotowałem kartkę z kolekcji "Aria Story" z 13arts. Początkowo miała być to kartka mediowa, ale jak to bywa, w trakcie postępów zmieniłem zdanie.

Hi,

for today I made a card from "Aria Story" papers collection from 13arts. On the beginning it was be a mix&media card, but in the process of making, I changed my mind.


Jako główną dekorację wybrałem Essowe tekturki - kwiaty bratków pomalowane żółtym splashem, na których przysiadł  motyl. 

As the main decoration I chose a chipboards from Essy-floresy - pansies flowers, which I covered with yellow splash on which sat a butterfly.



Użyłem: / I used:







5 komentarzy:

  1. wow ! cudna karteczka fantastyczne kolory i kompozycja kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie te tekturki wkomponowałeś

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ten ornament z boku wygląda. Na pierwszy rzut oka myślałam że to stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty i czarny to świetne połączenie :) i te naklejki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna pomysłowa i gustowna karteczka.

    OdpowiedzUsuń