czwartek, 1 grudnia 2016

LO o jesiennej miłości

Witajcie!!
Bardzo, bardzo się cieszę, że w tym miesiącu będę gościć na Essowym blogu. 
Serdecznie dziękuję Lidce za zaproszenie :-)

Moja dzisiejsza inspiracja to layout, który wykonałam jako prezent dla pary na zdjęciu.
 Pożółkła fotografia została zrobiona w 1955 roku. 
Pasowały mi do niej przepiękne papiery z kolekcji 13arts „His&Hers”, które ujęły mnie nasyconymi kolorami i dodatkami, kojarzącymi się z dojrzałą, jesienną miłością.



Jako element tła, oprócz papierów i kartek ze starej książki,
 użyłam starej kliszy fotograficznej.



W kompozycji wokół zdjęcia 
umieściłam również essową ramkę „Smile”,
 pomalowaną farbkami 13arts.



Jeszcze kilka zbliżeń:








Niestety byłam zmuszona przyciąć papier, 
tak, by pasował do ramki.
Całość (już na ścianie) prezentuje się tak:



Użyłam:



                     


            


        


       

      




Uściski!

12 komentarzy:

  1. Stara fotografia w nowej formie...piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudoooo! I pięknie w ramce wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna pamiątka! Rewelacyjnie prezentuje się w oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak się zapatrzyłam na tą pracę, że postanowiłam zrobić album w tym stylu... muszę tylko przegrzebać mamy foldery ze starymi zdjęciami i biorę się do roboty :D będzie co podziwiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na pewno! Życzę wielkiej frajdy przy tworzeniu albumu!

      Usuń
  6. Woach, świetne, ile detali! Każdy element zachwyca, a razem tworzą piękną całość!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny, wow, zbieram szczękę z podłogi

    OdpowiedzUsuń
  8. no to mnie zatkało...o rany! nawet nie wiedziałam, że tak można...genialnie!

    OdpowiedzUsuń