czwartek, 9 marca 2017

Distressowa karteczka- bardzo naturalna.

Serdecznie witam wszystkich czytelników w prawie wiosenny dzień. Bo to zaledwie kilka tygodni i w kalendarzu pojawi się 21 marca. ;) Ja już przygotowuję się do wiosny i w pracach używam mnóstwo kwiatowych wzorów oraz ciepłych kolorów.
Tym razem zaproponuję Wam kartkę wykonaną tuszami distress na papierze akwarelowym oraz bazie craftowej.

Papier docięłam pod wymiar przy pomocy kwadratowych wykrojników oraz łuku. Wszystko wytuszowałam, następlowałam a następnie spryskałam woda by kolory się przeniknęły a kropelki dały efekt postarzenia. Odcienie zieleni, brązu i żółci to w tej pracy podstawa. Romantyczna gnieciuszkowa tasiemka i gotowe!

I cordially greet all readers almost spring day. Because it's only a few weeks in the calendar will be on March 21. ;) I am already preparing for the spring and in the work I use a lot of floral designs and warm colors.
This time we propose you card made distress inks on watercolor paper and based crafted.
Cut paper to size with square punches and bow. All distress whit inks and stamps then sprinkle water to the colors to penetrate the droplets gave the effect of aging. Shades of green, brown and yellow is the base colours. Romantic ribbon and it`s done!






W pracy użyłam || I used

Tusz Distress Ranger mini - tea dyeTusz Distress Ranger mini - vintage photoTusz Distress Ranger mini - wild honeyTusz Distress Ranger mini - scattered strawArchival Ink Pad - BlackPudełko kwadratowe z okienkiem i bazą - brązowe Stempel - no. 53  Chalk Edger - Ugier Rusty Bucker Tusz Distress Pad - Peeled Paint    
Wykrojnik - On the Edge no. 08Wstążka vintage - Moss Green - zielona - 2m   


Trawiaste stemple których użyłam już się skończyły, jak również kwadraty z kropkami ale poniżej przedstawiam równie piękne zastępstwo:



Stempel Condolence Flowers - 3Zestaw stempli Wild Flowers  Stempel Condolence Flowers - 2  Wykrojnik - On the Edge no. 6

Pozdrawiam





7 komentarzy:

  1. cudna mediowa karteczka :) muszę spróbować zrobic takie tło mam podobne stemple :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Coraz więcej tajemnic tuszy odkrywam a to cieszy. Koniecznie spróbuj, frajda ogromna :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jaki fantastyczny efekt, podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie da się ukryć, że masz talent i niezwykłe wyczucie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda niesamowicie, myślałam, że to gotowy papier. Prosta i śliczna

    OdpowiedzUsuń