środa, 5 lipca 2017

Kartka ślubna w morskim klimacie / A wedding card with sea theme

Cześć,

dziś stworzyłem kartkę ślubną, ale w nieco morskiej tematyce. Wybrałem papiery z UHK Gallery "Provence aquarius". Nieco je poszarpałem na brzegach, a pomiędzy nimi dodałem tiul i koronkę.


Hello,

today I've made a wedding card with sea theme. I chose a UHK Gallery papers - "Provence aquarius" collection. I distressed them a little bit and I added a laces between layers.





Na kartce stworzyłem kompozycję z kwiatów oraz z elementów nawiązujących do morza. Użyłem dodatków zrobionych za pomocą foremek oraz masy do odcisków. Całość uzupełniłem essowym napisem tekturkowym.


On the card I created a composition with flower and embelishments with sea them. I used a embelishments, which I made with silicone mold and clay. I added a chipboars words from Essy-floresy shop.






Użyłem: / I used:







Pozdrawiam,

Regards,

Dawid


10 komentarzy:

  1. Piękna morska karteczka! Super kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycająca karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kompozycja. Rewelacyjne motywy morskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie oddany morski klimat! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Choć nie lubię morskiej stylistyki, to Twoja karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka. Nie wpadłabym na pomysł użycia takich elementów na kartce ślubnej, ale Tobie udało się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie kwiatów i skarbów morza :)

    OdpowiedzUsuń