piątek, 7 lipca 2017

strona z art journala/ art journal page


Hello!
Zawsze podziwiałam art jornale innych osób, wreszcie przyszedł czas na mój własny. Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam jeden z pierwszych moich wpisów o tym, że należy podążać za swoimi marzeniami. Więc wakacyjnie wyruszam w podróż za marzeniami i będę je uwieczniać na stronach tego jurnala ćwicząc nowe techniki i testując nowe produkty, zapraszam do przyłączenia się!


Hello!
I've always admired art journal pages from others persons, finally I created my own art journal. Today I want to show you one of my first pages, it's about you shoud go and fallow your dreams. So I'm starting off my holiday trip to capture it on my art journal pages to practise new techniques and new products, let join this travel!



Akwarelowe tło i oczywiście kontrastowy napis :)
A waterclolor background and a sentence in contrast colour of course.



Dużo plam i stempli...
A lot of stains and stamping..




Użyłam/ I used:

      

Akwarela w kostce 1,5 ml - 47 Ziemia umbra naturalna   Akwarela w kostce 1,5 ml - 20 Błękit pruski   

        
   



:)




12 komentarzy:

  1. Podoba mi się, ładna kolorystyka i świetne przesłanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się przenosić kolory z papierów których używam, lubię jak wszystko razem gra :) A przesłania zamierzam się twardo trzymać!

      Usuń
  2. Super wpis :) Świetna kolorystyka, chlapanie i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, chlapanie to taka terapia relaksacyjna :)

      Usuń
  3. Super efekt, fajna kolorystyka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba, serdecznie polecam :)

      Usuń
  4. fantastyczny mediowu wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam również do zabawy akwarelami :)

      Usuń
  5. Pięknie odwzorowuje emocje. ja jednak jakoś do tej formy nie mogę się przełamać...coś mnie powstrzymuje choć widzę, że musiałaś się dobrze bawić...może kiedyś i ja spróbuję....

    OdpowiedzUsuń