niedziela, 1 października 2017

Zardzewiały tag/ Rusty tag

Witajcie!
Pierwszy października... Poranne mgły, kolorowe liście, herbata z malinami...
Długie jesienne wieczory zapraszają do steampunkowych (i nie tylko!) eksperymentów.
Dziś - moja przewrotna interpretacja tematu "kolory jesieni" :-)


First October... Morning mist, colorful leaves, raspberry tea ...
Long autumn evenings invite to steampunk experiments.
Today - my perverse interpretation of the theme "autumn colors" :-)














Użyłam / I used:

       

RAINBOW COLOR - Yelow Amber DUO - Żółty busztynowy    

                   


Uściski!! / Hugs!!

12 komentarzy:

  1. Bardzo jesienne kolory. Ciekawy tag.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Dorotka - zawsze na posterunku :-)

      Usuń
  2. Bardzo przewrotna interpretacja 😉 Steampunk to nie jest styl, za którym przepadam, ale tutaj wyszło nawet dla mnie efektownie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! W scrapbookingu świetne jest to, że jest tyle jego odmian i można się nawzajem inspirować.

      Usuń
  3. Cudne te kolory jesieni😍 Piękny tag!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się tak patrzyłam to dzisiaj kupiłam czarne gesso...nie wiem, czy je użyję, ale mam...znaczy proces napoczęty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! W rumianej dziwczynce się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie czarna magia ale wyszło cudownie.

    OdpowiedzUsuń