sobota, 17 lutego 2018

Gościnna Projektantka - Magda

Witajcie!

Bardzo mi miło gościć dzisiaj na blogu sklepu Essy-Floresy i znaleźć się pośród tak wielu utalentowanych osób. 



Mam na imię Magda i od kilku miesięcy prowadzę bloga magdalena's attic




Scrapbooking odkryłam przypadkiem, półtora roku temu i od tego czasu w moim domu panuje "artystyczny nieład", ale radość z tworzenia czegoś jedynego w swoim rodzaju rekompensuje mi tę szczyptę bałaganu. 




Lubię różne style i formy scrapowe, a moje prace to nic innego jak komponowanie ze sobą elementów, które "wpadły mi w oko" danego wieczoru. 




Cały czas eksperymentuję i poszukuję nowych technik i rozwiązań. W ten sposób powstają zarówno moje kartki, jak również rozmaite prace mediowe.





Dziękuję za gościnę i pozdrawiam Was serdecznie 
Magda


8 komentarzy:

  1. Świetne prace. Vudnie skomponowane. A butelki mnie zachwyciły. Zwłaszcza ta baniasta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Z chęcią będę zaglądać na twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis do art journala- obłędny! A karteczki to już prawdziwe mistrzostwo. Pełen zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile różnych technik, różnych prac! Każda inna i każda przepiękna! LO śliczne - wszystkie trzy, a pękata butelka niesamowicie cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam Dziewczyny za przemiłe, dodające skrzydeł komentarze, a Essowemu zespołowi za możliwość prezentacji moich prac. Pozdrawiam cieplutko🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne prace, mocno zapadają w pamięć. Życzę kolejnych pomysłów i czekam na ich publikację 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace bardzo energetyczne i z niesamowitą wrażliwością koloru, brawo dla gościnnej projektantki!

    OdpowiedzUsuń