poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Dawno tego nie robiłam...

Dzień dobry!

Kochani czy Wy też się cieszycie? Słońce wyszło! Hurrra! I tak mnie zainspirowało (oraz pewien serial o Szkocji), że postanowiłam wreszcie stworzyć layout. Tak tak, całe wieki nie trenowałam tej formy i muszę się przyznać, że z dziką rozkoszą powróciłam. A, że obiecałam Wam testować essowe papierki na wszelkie możliwe sposoby, to postanowiłam się dość mocno nad jednym z arkuszy poznęcać.

I tak przeszedł test gessa i ładnie je przyjął praktycznie nie zniekształcając papieru. Potem w ruch poszła nagrzewnica, która wygrzewała embossing na paście strukturalnej- a to trwa duuużo dłużej niż zwykłe wygrzewanie. Papier się oparł i temu. Potem test wody i akwareli. Spisał się świetnie i także nie pomarszczył przyjmując kilka warstw moczenia i suszenia naprzemiennie. Przesiąkł co prawda w miejscu gdzie nie było gruntu, ale oparł się dzielnie i ciekawie wybarwił. Na koniec tona heavy gesso, szklanych mas i mikrokulek oraz ozdoby w klimacie bajowej Szkocji dla Jamiego & Claire. ;)














W pracy wykorzystałam:


Hello lovely 01 - papier do scrapbookinguHello lovely - Ramka z zawijasami okrÄ…gÅ‚a - tekturka do scrapbookingu  

Nagrzewnica do embosinguPasta piaskowa gruboziarnista SeeArt 120 ml Pasta woskowa SeeArt - Metal zÅ‚oto królewskie 


Zestaw szpatuÅ‚ek plastikowychPaletka do farb prostokÄ…tna 23,5x16,5 PÄ™dzel wodny - Joy  

Kwiatki tawuÅ‚y tekstylne 50 mm - biaÅ‚ePuder do embossingu - zÅ‚oty  Zestaw stempli - Flowers #52 


Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Twoja praca skojarzyła mi się z łąką pełną krokusów :)
    Super!!!
    Sama nie lubię się brudzić ale zawsze podziwiam prace tworzone w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo o krokusach nie pomyślałam, ale faktycznie coś w tym jest. 😀 Dziękuję za wizytę i przemiły komentarz.

      Usuń
  2. Niezwykły efekt 😍
    Super, że oprócz zdjęć pojawił się też filmik, bo dzięki niemu ujawniło się wiele detali, które ciężko uchwycić na fotografiach. 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny. Cieszę się że filmik pomógł w odbiorze pracy. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękna praca i kolory budzące do życia. Od razu robi się weselej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Basiu ale odpowiedź mi złapała ogólną a nie tutaj. Dziękuję jak zawsze za ciepłe słowa. Uściski

      Usuń
  4. Urzekły mnie kolory. Przepiękna praca. Taka bardzo na bogato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby na bogato. Myślę że to przez połączenie kolorów w królewskich odcieniach. W gruncie rzeczy niewiele tutaj jest dodatków.

      Usuń
  5. Dziekuję pięknie za wizytę i przemiły komentarz. Tak , ta praca sama się robiła tak mi było wesoło.

    OdpowiedzUsuń