środa, 9 maja 2018

Mini pudełko

Dzień dobry.
Dzisiaj w klimacie prezentowym, ale nie na komunię czy ślub ale prezent egzaminacyjny. W telewizji krzyczą, że to już matury a ja na samo wspomnienie mam jednocześnie ciarki na plecach i uśmiech na twarzy. Ale mój jeszcze większy uśmiech wywołuje pamięć o małym prezenciku jaki dostałam od mojej mamy, przed egzaminem wstępnym do liceum. Był to tyciuśki słonik na szczęście, którego schowałam w garści. Na maturze też pomógł ;) 

I pomyślałam sobie, że takie wspomnienia mogą być opakowane w mini pudełeczko z odręcznie napisanym bilecikiem. Ja wykorzystałam w pracy fajną przestrzenną, essową, gitarową tekturkę, która skojarzyła mi się ze zdawaniem śpiewająco egzaminu. Do tego troszkę niebieskiego na szczęście i podarek gotowy. A Wy jak pomagaliście swojemu szczęściu na egzaminach? A może Wasze pociechy właśnie zdają egzaminy? Trzymam kciuki i życzę powodzenia.





W pracy wykorzystałam:


Pasta pozÅ‚otnicza - miedźPapier kraft 30x30 - brÄ…zowy Pasta pozÅ‚otnicza - zÅ‚oto bogate 
Kolekcja muzyczna - gitara - tekturka do scrapbookinguStickles Platinum - Klej z brokatem Farba podkÅ‚adowa biaÅ‚a SeeArt 120 ml 


Pozdrawiam



8 komentarzy:

  1. Z pewnością przyjemnie dostać taki maleńki upominek na szczęście! a już w takim pudełeczku to na bank!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i przemiły komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
  2. genialna praca i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń